Wist je "einde van de reis" ditjes en datjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ko en Naomi - WaarBenJij.nu Wist je "einde van de reis" ditjes en datjes - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ko en Naomi - WaarBenJij.nu

Wist je "einde van de reis" ditjes en datjes

Door: Ko & Naomi

Blijf op de hoogte en volg Ko en Naomi

17 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Daar was die dan.. Ons aller laatste verhaaltje!! En aangezien het het laatste verhaaltje is zullen we jullie niet meer verplichten tot het lezen van elle lange verhalen maar gewoon wat wist je datjes vertellen. Dit mede omdat we de afgelopen 2 weken eigenlijk zeer weinig gedaan hebben behalve chillen op Koh Lanta.. We kunnen het aanraden!!

Wist je dat:

- Wij de afgelopen 5,5 maand maar 3 landen bezocht hebben
- Wij daarentegen wel op 12 verschillende eilanden zijn geweest
_ Wij welgeteld in 15 verschillende vliegtuigen hebben gezeten..
- Wij tot 3 keer toe ons ticket hebben om geboekt
- Wij ongeveer 12.000 km hebben gereden in onze mooie witte auto
- Ko tijdens deze reis erachter is gekomen dat hij een dare devil is, of zal het een vroege midlife crisis zijn
- Naomi tegenwoordig niet tot 18 maar 30 meter diepte mag duiken (en tevens vissen kan herkennen haha)
- Wij wel heel erg verliefd zijn geworden op NZ
- Wij daarentegen toch niet zo blij werden van de 2e bewoners van NZ, the sandflies!!
- Thailand volgens Ko veel weg heeft van Turkije
- We nu dan toch wel met zekerheid kunnen vaststellen dat Ko een klap van de molen heeft gehad
- Naomi hem, ondanks die klap van de molen, nog steeds wel heel erg leuk vindt
- Ko tijdens deze reis 2 maanden gestopt is met roken
- Hij daar zo chaggie van werd dat Naomi hem heeft gevraagd of hij aub weer wilde gaan roken
- Wij vermoeden dat de malaria pillen toch een beetje invloed hebben gehad op onze gemoedstoestand in Indonesië
- Wij mede door deze malaria pillen in Indonesië wel super toffe realistische dromen hebben gehad
- Wij zo'n fan van onze tent in NZ waren, dat hij momenteel met ons mee reist door Thailand
- Wij heel veel animal encounters hebben gehad, gewenste maar zeker ook een aantal ongewenste
- Wij ons nog steeds afvragen sinds wanneer kakkerlakken kunnen vliegen en waarom ze dat graag tegen ons aan doen
- Wij nu officieel onze laatste bak en braad dag op het strand hebben, maar het keihard regent..
- Wij dit ergens wel een goed teken vinden om weer naar Nederland te vliegen en niet nogmaals ons ticket om te boeken
- Wij daarom woensdag 19 Maart om 6:35 (MH 016) landen op Nederlandse bodem..
- Wij onze excuses aanbieden aan de fam voor dit vroege tijdstip, sorry..
- Wij ongelofelijk genoten hebben van deze reis, de mensen die we ontmoet hebben en bovenal elkaar!!

Iig iedereen bedankt voor het lezen en reageren van onze verhaaltjes, of het sturen van sms'jes, whatsappen, mailtjes, skype dates
ect.

Tot snel!!

• 17 Maart 2014 - 07:15

Marriet:

Hoi lieverds,

Mooie afsluiter van een geweldige reis!
    Enorm veel zin jullie weer te zien.

Goede reis terug.
    Dikke kus

• 17 Maart 2014 - 08:30

Gremin En Otto:

Een hele goeie reis hier naar toe. Je zou zeggen 5mnd weg , je had een beter terugkomst tijd kunnen uitzoeken. Maar ala ben blij wanneer jullie weer gezond en wel op Hollandse bodem staan. Dan maar om 06, 25u het is niet anders. Voorzichtig!!! Tot gauw

• 17 Maart 2014 - 11:55

Rebecca:

JEEEEEE... Nog maar even en dan zijn jullie er weer!!! Goeie "wist je datjes"! Dol op!! Maar zo wat een fantastische foto van jullie samen, die laatste!!! Hadden jullie een ventilator aanstaan voor een goeie hair look???

Tot woensdag lieverds!!!

Kus

• 17 Maart 2014 - 14:56

Pietsje:

Enorm leuke weetjes!! Echt ook super dat we elkaar in Bangkok troffen! Een hele goeie terugvlucht en tot over 2 maanden!

Hele dikke knuffel en kus voor jullie beide! XXX Dennis en Pietsje

• 17 Maart 2014 - 16:00

Rita:

Hallo schatjes,

Wat heerlijk om weer foto,s van jullie te zien.
    Ik geniet van de ditjes en datjes.
    Heb z,n zin in woensdag.Eindelijk kan ik jullie weer knuffelen.

Dikke kus Rita

• 17 Maart 2014 - 17:02

Marriet:

Jaaaa die foto! Sluit me helemaal bij Rebecca aan ;-)

• 17 Maart 2014 - 17:36

Job, Jidde En Henk:

Oooooo wat leuk om te lezen weer

• 17 Maart 2014 - 19:24

Femke:

Hahaha hilarisch stukje :) woensdag al jippie!!!!! Zin om je snel weer te zien schat! dikke zoen en fij ellnw vlucht terug ! X

• 17 Maart 2014 - 20:47

Lindy:

Goede terugreis!

• 18 Maart 2014 - 09:31

Vincent(lumc):

Leuke verhalen! Succes met weer wennen in nedereland!

• 18 Maart 2014 - 10:09

Tamar:

Goede reis terug! Leuk verhaal weer!!:)

• 18 Maart 2014 - 22:20

Adeline:

Wat een crea bea stukje weer! Heel leuk!!!
    Nog een paar uurtjes en dan zijn jullie weer in Nederland!
    Tot zo LIEVERDSSS!!!

Dikke kusss